HQ9A4362_edited.jpg

UW ONDERWIJS ONTWIKKELTEAM

WE STELLEN ONSZELF GRAAG EVEN VOOR

Wij zijn Het Onderwijs Ontwikkel Team. We begeleiden veranderprocessen, trainen en coachen onderwijs-

en managementteams. We staan voor een integrale aanpak die een onderwijsteam en daarmee het onderwijs écht en dus duurzaam verder helpt. 

We hebben elkaar leren kennen tijdens een ontwikkeltraject. Een traject waarbij we naast het ontwikkelen van een schoolplan met alle docenten, ook aan de slag zijn gegaan met de professionalisering van het team.
Daar hebben we ervaren hoe krachtig het is om de onderwijskundige en veranderkundige expertise van ons te combineren. 

Mooi om te ontdekken dat je dezelfde passie voor onderwijs deelt en vanuit een andere invalshoek hetzelfde nastreeft. Wij werken samen op het snijvlak waar onderwijskunde en samenwerken samen komen en elkaar versterken. 

 


 

HANNELORE09 alleen hoofd.jpg

HANNELORE HEMELTJEN

Onderwijskundig procesbegeleider | Teacher leader | Docent | Trainer

Werkt meer dan 25 jaar vol passie in het onderwijs. Na het volgen van de master Learning & Innovation is zij daarnaast ook onderwijskundig leider op een middelbare school en begeleidt ze andere scholen en docententeams op het gebied van didactiek en onderwijsontwikkeling. 

Vanuit haar bedrijf Onderwijsadvies + 1 werkt ze als trainer en consultant op het gebied van onderwijs. Werkt samen met Vernieuwenderwijs en Neurohabits. www.onderwijsadviesplus1.nl

IK 271119-138_edited.png

NIGEL STANTON

Veranderkundig procesbegeleider | Trainer | Teamcoach

20 jaar ervaring op het snijvlak van HR-advies en talent en teamontwikkeling in de ICT, logistiek, zakelijke dienstverlening, energiebranche en nu de laatste 8 jaar in het onderwijs. Hij helpt teams om samen maximaal hun doelen te realiseren en managementteams om hier effectief leiding aan te geven.  

Vanuit zijn bedrijf CROESO begeleidt, coacht en traint hij onderwijsteams en hun leiders op het gebied van strategie- en teamontwikkeling. www.croeso.nu 

shutterstock_1446761522.png

Met alles wat wij doen willen we eraan bijdragen dat leerlingen kunnen groeien.

ONZE UITGANGSPUNTEN

Wij doen dingen alleen als we geloven dat het werkt.

We werken altijd oprecht,  authentiek en betekenisvol.

We werken vanuit co-creatie.

Alles wat van waarde is telt mee. 

We gaan graag met je in gesprek.